Sunday, May 15, 2011

Gubah Flyer #1

Bosan pulak aku cuti semester ni. Nak cari kerja, malas tengah bermaharajalela lagi. Dipendekkan cerita, semalam aku saja tengok balik flyers Radio Now Bleeding dan secara tetiba dapat idea nak gubah flyers tu dengan cara aku. Dengan cara ni, cair la segala idea yang beku dalam otak. Ada lagi 7 flyers yang tunggu masa nak digubah. Satu ni pun dah berjam-jam. Ish, ni siput ke manusia buat kerja ni? Sebelum terlupa, flyer yang atas tu sebelum aku gubah ataupun dengan nama rasminya, flyer asal. Dekat bawah tu yang selepas aku gubah.

2 comments:

  1. lain kali suruh je organizer bagi ko buat flyers. design flyers yang atas tuh aku tengok teros hilang mood nak pegi. Flyers tuh penting. kalo kena 10 orang mcm aku, dah ramai tak datang gig. :p

    ReplyDelete
  2. hahahahaha..
    setuju bai..
    tapi ramai organizer buat acuh tak acuh..

    ReplyDelete