Tuesday, June 28, 2011

Sambilan

Menurut data created dekat laptop aku ni, benda ni aku buat pada tarikh 18 November 2009. Aku ingatkan tahun lepas benda ni aku buat. Sepatutnya benda ni jadi design tshirt untuk Kemuncup. Ala time tu kan zaman komuniti semua. Bagi aku, salah, bila kita dah ramai dan kita nak hentam semua orang. Orang lain ada hak diorang juga. Bukan kita saja. Jadi berhenti la maki orang ke kutuk ke nganjing ke yang lebih kearah menjatuhkan orang. Kalau bergurau, tak salah dan akhiri la dengan maaf bermaafan. Satu lagi, jangan fikir buruk saja. Memang kawan kita kuat menganjing, kuat maki, kuat kutuk tapi tak logik dek akal la dia 24 jam macamtu kan? Diorang manusia sama macam kita. Kalau kita perangai macam celaka, ada kita perasan?

2 comments:

  1. hang ni memang darah ank seni gila.
    hang buat semua benda jadi.
    memang gila habaq hang.

    ReplyDelete
  2. darah seni apanya din..
    hahahaha..
    thanks broh..
    kau pun apa kurangnya..
    gila habaq hang jugak..

    ReplyDelete