Monday, February 27, 2012

Gubah Flyer #3

 Akhirnya rajin jugak aku buat mengubah flyers ni balik. Ilham datang secara mengejut. Padahal ngantok tahap dewa. Kalau idea tu mencurah curah, memang tak boleh buat apa. Fokus lain macam. Sampai lagu pun aku pause. Macam sebelum ni, yang flyer atas tu sebelum digubah dan kat bawah tu aku yang gubah. Aku sebenarnya teringin nak buat konsep macamni dah lama. Baru sekarang cuba dan rasa puas jugak hati. Kira macam berjaya jugak kot. Kot la kan. Ala bukan selalu syok sendiri. Eh selalu la. Aku tengok pink sana pink sini ni tetiba rasa macam nak pekena Sirap Bandung Ais. Cuaca panas ni sedap ni.

4 comments:

  1. this is one of those time that i would say, " I wish I could do something like this "... Nice work Fensi!

    ReplyDelete
  2. Thanks Ryki!
    I can, you can!
    just try and try.
    Looking forward to ur latest work!
    Come on!

    ReplyDelete
  3. Adekah itu Natalie Portman? Huish! Black Swan satuh! :p

    btw, Good as always bro. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mata lu broh memg power!
      hahahaha!
      thanks :)

      Delete