Wednesday, December 26, 2012

Kuda Hitam

Zine ialah salah satu projek aku yang aku teringin nak buat. Kali ni tidak berapa tamil sebab aku dah print pun 3 copy. Untuk aku, untuk penulis cerpen Kuda hitam ni dan untuk tukang semak/proof read zine ni. Yang happy nya, aku berjaya siapkan dan banyak free gift aku bagi macam sticker, poster dan soundtrack. Ha soundtrack? Mungkin ada yang dah rasa nak termuntah, angkat kening ala The Rock dan tunjuk jari tengah dekat depan screen laptop dia. Itu saja aku nak bereksperimen. Kononnya orang baca zine tu sambil ada background muzik yang kena dengan situasi. Aku buat semua lagu instrumental hasil bantuan FL studio. 4 lagu je aku mampu. Aku tak cakap pun berjaya sampai menang Grammy Awards aku buat tu. Masih di peringkat percubaan lagi. Aku mulanya ingat nak start jual dah tapi aku rasa tak puas hati dengan artwork aku. Aku ingat nak remake balik artwork semua. Cerita dah superb dah. Oh lupa nak cerita apa jenis zine ni. Zine ni tak tebal pun. Tak banyak info pun. Anggap dia macam cerpen berillustrasi. Macam art zine pun ada. Aku pun tak tau bila aku nak start buat balik. Rasa malas je ni ha. Padahal, tak buat apa pun kat rumah. Membesarkan perut je ha!

No comments:

Post a Comment