Thursday, April 21, 2011

Kerusi Hipokrit

Dah lama aku lukis benda ni cuma semalam baru teringat nak sempurnakan. Memula aku ingatkan nak buat ni jadi design kedua Ralatan tapi macam tak sesuai. Sebab? Aku pun tak tau. Aku masih buat dekat Photoshop semua benda ni dan yang latar belakang tu, aku main bantai search kat Google Images, gambar tasik. Nak lukis tasik memang aku lemah. Permandangan, buat aku rasa macam nak patahkan pensil 2B. Memang la tak salah belajar tapi kalau dekat tempat kau menimba ilmu pun tak dapat apa yang ko nak belajar, ni bila nak lukis, nak paksa diri lukis permandangan bagai. Pebenda tu? Bagi aku, tak payah paksa diri. Kalau ada peluang buat apa yang kau suka, kau buat. Cukuplah dengan hipokrit kau, kau nak tambah dengan tampak hebat boleh buat semua benda. Inilah manusia, jangan berlagak multi-tasking sangat.

No comments:

Post a Comment