Saturday, April 16, 2011

Menurut Perintah

Aku tak kisah menurut pertolongan orang sebab otak aku dah set dah, tolong orang,orang tolong kita. Tapi aku rasa susah jugak nak dapat orang yang sedar diri dan tahu menghargai dan ayat sepatutnya aku tulis, orang yang tahu tolong kita balik. Kawan baik aku pernah pesan, jangan harapkan sangat orang tolong balik. Kena ikhlaskan hati. Kesimpulan dia, aku ni antara orang yang mengharap balasan.Aduhai, termenung lama aku dibuatnya. Tak sedar langsung benda tu. Jadi sekarang aku ada mindset baru, kita tolong orang dengan ikhlas hati dan senyum. Jangan harapkan balasan tapi kalau dia nak balas jugak, orang kata rezeki jangan ditolak. Sebelum terlupa, Obey kat atas semester lepas punya kerja. Aku minat gila dengan corak Obey ni.

No comments:

Post a Comment