Saturday, April 16, 2011

Ralatan

Daripada aku sekolah aku berangan nak ada brand sendiri pastu bawak kat diploma pulak, aku teringin nak buat clothing line sendiri. Ada jugak aku tolong kawan buat design baju. Pernah dengar Kemuncup? ada satu design aku dorang print. Pastu ada band kawan aku, Dinner with Inamorta. Dorang pakai design aku jugak buat baju band dorang tapi silap dorang mintak abang print baju tu kurangkan warna baju tu sebab nak jimat kos. Memang abang tu buat cikai je la. Kesian dorang. Lepas dah banyak sangat berangan, aku buat keputusan nak print jugak baju. Aku berganding dengan adik aku, kongsi duit dan hantar print dekat Melaka. Syukur sambutan boleh buat aku dan adik aku senyum. Lagipun aku jual kat kawan je. Ralatan tu apa? Ralatan tu bagi aku orang yang kita tengok dari luaran nampak tak betul tapi ada betul cuma kita tak nampak. Orang macam ni jenis yang tak mencapap dan ikut resmi padi. Ilham design baju kat atas ni aku dapat dari kawan sekeliling aku yang bercinta dalam tiga segi dan dapat akibat dari cinta tiga segi.

2 comments: